تکون های دختر درد میاره یا پسر
من میگم دختر بیشتر درد میاد

۷ پاسخ

ربطی نداره به بچه مونده .پسر اولم خیلی خوب تکون میخورد ولی پسر دومم خیلی تنبله تکون نمیخوره

بحث دختر پسر نیست بحث بارداری اول و دومه

ولی دختر من تا حالا اونجوری لگد نزده ک‌ درد بگیره

نمیدونم والا من هردو پسر بودن جفتش دردداشت بستگی ب بدن مادر داره گمونم ابجیمم میگف دخترش لگدمیزددردداشت

اولی هستم پسره، خیلی محکم لگد میزنه خیلی بد هم سمت چپ هم سمت راست 🤦‍♀️تازه خودشو میاره سمت چپم قلمبه میکنه 😂

ولی من سر پسر خیلی بیشتر درد داره تکوناش دخترم خیلی اروم بود🥺فک میکنم به جای جفت بستگی داره

ربطی ب جنسیت نداره

سوال های مرتبط

مامان خانوم کوچولو🩷 مامان خانوم کوچولو🩷 هفته سی‌ام بارداری