۵ پاسخ

آمپول ۳ماهه میزنم

نه اصلا درد نداره
پریودی هم کمتر شده

ب ایدیهم اعتبار زیادی نیست . بعضیا بخاطرش با خیال راحت رابطه برقرار می‌کنن و باردار میشن

بله که ارضا میشیم دلدردم نمی‌گیریم پریودیممیکم زیاده اونم دوسه روز اول

بنام خداباافتخار۱۵سال طبیعی اونقدرکه واردطبیعت شدم😂😂

سوال های مرتبط