الهی ب امید تو ایودی واااای از معاینه میترسم😕😅

تصویر
۳ پاسخ

منم پریروز گذاشتم ولی امروز روز هشتم پریودمه که هنوز لکه بینی دارم

تجربه تو حتما بیا بگو

وااای منم اگه دردی داشت و نداشت بهم بگو لطفا🥺🙄

سوال های مرتبط