۶ پاسخ

رازیانه به هرکسی سازگار نیست واسه خیلیا ایجاد کیست سینه میکنه

ن خوب نیس اصلااا دمنوش بابونه و بومادران خیلی بهتره

ولی دکترم به من گفت واسه تنبلیم اصلاح سبک و رازیانه ام درکنارش میخوردم خیلی خیلی خوب بود

خوبه ولی زیاده روی نباید کنی..ولی اگه دکتر تجویز کرده پس چیزی مدونسته

نه هورمون شیرتو‌زیاد میکنه

ببین بستگی ب مدل تنبلی تخمدانت داره برا من خوب نبود

سوال های مرتبط

اِلینا اِلینا قصد بارداری