رازیانه به هرکسی سازگار نیست واسه خیلیا ایجاد کیست سینه میکنه
ن خوب نیس اصلااا دمنوش بابونه و بومادران خیلی بهتره
ولی دکترم به من گفت واسه تنبلیم اصلاح سبک و رازیانه ام درکنارش میخوردم خیلی خیلی خوب بود
خوبه ولی زیاده روی نباید کنی..ولی اگه دکتر تجویز کرده پس چیزی مدونسته
نه هورمون شیرتوزیاد میکنه
ببین بستگی ب مدل تنبلی تخمدانت داره برا من خوب نبود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.