۳ پاسخ

رازیانه رو نباید با دارویی شیمیایی بخوری

نه خوبخ ولی اگه دارو میخوری برا تنبلی نخور برعکس عمل میکنه رازیانه به تنهایی خوبه

سلام بابونه دم کن بخور

سوال های مرتبط

مامان 💫 جوجه رنگی 💫 مامان 💫 جوجه رنگی 💫 هفته شانزدهم بارداری
اِلینا اِلینا قصد بارداری
مامان تیله🧸 مامان تیله🧸 هفته دوازدهم بارداری