۷ پاسخ

وا خب همههههه بچه ها ب شکم میخوابن
دختر منم ب شکم میخوابه☹️ ☹️ ☹️

طبیعیه دلیل خاصی نداره منم گاها میام میبینم دخترم رو به شکم خوابیده و زود برش میگردونم آروم چون خطرناکه بچه رو به شکم بخوابه

علتی نداره مدلشه دیگه ولش کن بچه رو بذار راحت خوابشو بکنه چیزیش نمیشه

علتی نداره بچه من از وقتی یاد گرفت دمر بشه فقط اونجوری میخوابه

دختر منم میخوابه مخصوصا شبا
اصلا انگار تا رو شکم نمیخوابه خوابش نمیبره

دختر منم میخوابع

رفلاکس

سوال های مرتبط

مامان اسما خانم🧡 مامان اسما خانم🧡 ۱ سالگی
مامان مهدخت کوچولو مامان مهدخت کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان ماهلین🤍 مامان ماهلین🤍 ۱۴ ماهگی