۹ پاسخ

عزییزم الهی بگردم

وای منم صب میخوام پسرمو ببرم

منم همینطور🥲

پسر شما قد و وزنش چقدر بود

چهار ماهگی‌باز بهتر‌۶ماهگی‌ زده امروز فقط جیغ میکشه

اره شیر خودمو میخوره یک هفته پیش ۳.۴روزی بود هرچی شیر میخورد میاورد بالا بعدش درست شد فکر کنم به خاطر اونه وزن نگرفته

الهی عزیزم 🥲انشاالله فردا خوبه خوب میشه و دردش کم میشه

پسر من الان خوابید امروز واکسنشو زد وزنش ۶۱۵۰بود خیلی فکرمو درگیر کرده کم اضافه کرده ماه قبل ۵۹۰۰بود

منم میخوام صب دخترمو ببرم یدونست؟

سوال های مرتبط