منم منطقه 18هستم شنیدم دو بار هم بود اولین صدا بدی داشت 😩😭
میشه شماره اون دعا نویسی که رفتین جواب گرفتین و بفرستین
یدونه اینجارو داریم هی بیایید خبر جنگ بزارید والا همه میفهمن جنگ میشه نیاز به اطلاع رسانی نیست
مامانا یسوال چرا اینقد شوهرامون ریلکس هستن اگه بهشون میگی زدن میگن طور نیست نه هیچی نبود باز راحت میگیرن میخوابن اما ما اینقد باید استرس بکشیم
دیشب تو کانال خبر فوری میگفت صدای رعد و برق در تهران شنیده شده
یعنی دوباره...😥
وای اره اینجاام صدا اومد
واقعا صدا اومد؟؟
بله الان دوباره صدای انفجار امد
آره منم شنیدم
شما کدوم منطقه این من اینجا مهمونم ،الان یه صدایی اومدب م ب بود؟؟؟؟؟😬😬😬😬😱😱
من پاشدم شیر بدم
تموم جونم لرزید
وای تبریزم زدن از خواب بلند شدم
خدایا کی قراره ما رنگ آرامش رو ببینیم 😭😭😭
منم شنیدم 😭😭😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.