دارن میزنن صدامیاد خدایا نهههههه دوباره😭😭😭

۱۴ پاسخ

منم منطقه 18هستم شنیدم دو بار هم بود اولین صدا بدی داشت 😩😭

میشه شماره اون دعا نویسی که رفتین جواب گرفتین و بفرستین

یدونه اینجارو داریم هی بیایید خبر جنگ بزارید والا همه میفهمن جنگ میشه نیاز به اطلاع رسانی نیست

مامانا یسوال چرا اینقد شوهرامون ریلکس هستن اگه بهشون میگی زدن میگن طور نیست نه هیچی نبود باز راحت میگیرن میخوابن اما ما اینقد باید استرس بکشیم

دیشب تو کانال خبر فوری میگفت صدای رعد و برق در تهران شنیده شده
یعنی دوباره...😥

وای اره اینجاام صدا اومد

واقعا صدا اومد؟؟

بله الان دوباره صدای انفجار امد

آره منم شنیدم

شما کدوم منطقه این من اینجا مهمونم ،الان یه صدایی اومدب م ب بود؟؟؟؟؟😬😬😬😬😱😱

من پاشدم شیر بدم
تموم جونم لرزید

وای تبریزم زدن از خواب بلند شدم

خدایا کی قراره ما رنگ آرامش رو ببینیم 😭😭😭

منم شنیدم 😭😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۹ ماهگی
مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 ۹ ماهگی
مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی