۲ پاسخ

۱۲/۵ که چیزی نیست !
بعدشم فواید شیر مادر خیلی بیشتر اینه که دکتر بگه باید قطع بشه !

عزیزم چرا شیر خودت ندی من زردی نزدیک ۱۷ بود رفت دستگاه اونجا تاکید داشتن اصلااا شیر خشک ندیم
اومد ۸ و مرخص شد
باز رفت رپ ۱۱ دکتر قطره داد حوب خوب شد شیر خودت خیلیی بهتره تازه تند تند بده شیر خشک سخته

سوال های مرتبط