فقط ماساژ
بزن تو نت نحوه انجام دادنشو ببین دو روزه خوب میشه
چايي كه دم كردي با اولين چايي بزار شرد شه بشور چشمشو
از من عفونت کرده مجرای اشکی بسته بود دکتر قطره داد
شیر خودتو بریز تو چشم و اطراف چشمش تاثیرشو ببین
پماد و قطره داده؟
مرتب استفاده کن.
پماد اریترومایسین رو باید روی لبه پلک پایینیش بزنی.
ولی اگه میبینی داره بدتر میشه ببرش دوباره دکتر اطفال ببینه حتما
ببر یه دکتر دیگه این عفونتا مگه بخاطر بسته بودن مجاری اشکی نیست ؟
گوشه چشمشو ماساژ بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.