۲۱ پاسخ

نه عزیزم عفونت نکرده بخار زده همه بچه ها میشن منم خیلی ترسیده بودم تنها چاره فقط پنبه بگیر با چایی پر رنگ تمیز کن روزی سه چهار بار

برا من اینجوری بود با چای شستم خوب شد

هیچی مثل چای تازه دم نمیشه براش شستشو بده

من هم پسرم اینطوری شده بود دیروز بردم دکتر قطره داد از دیروز که استفاده کردم تا امروز خوب شد خدا رو شکر

شاید مجرای اشکیش بستس

فقط گلاب پنبه رو با گلاب خیس کن بکش به چشماش در جا خوب میشه عزیزم یه صلوات به نیت سلامتی اقا امام زمان عج بفرست 👋👋👋

عفونت نکرده .مجرای اشکش بستس .بغل چششو ماساژ بده

دکتر بهش پمی سیلین چشمی میده خوب میشه یا با چایی پاک کن

اینا عفونت نیست
ترشحات مجرای چشمی بچه هست و طبیعیه

دختر من اینجوری شده بود تا 25 روزگی همین بود با چایی و دستمال پاک کردم مرتب شیرمم چکونم تو چشمم کم کم خوب شد

ببر دکتر حتما

چایی پررنگ رو بزار سرد بشه بعد پنبه رو بزن توی چایی چشمش رو بمال چند بار تکرار کن عالیه

شیر خودتو چند قطره بچکون تو چشمش راه دوم اینکه یه پنبه خیییلی تمیز لگیر با چایی خیسش کن بعد ابشو بگیر رو چشمم بمال یکی دوبار انجام بدی بهتر میشه

این رو بگیر دکتر به من اینو داد چند روزه پسرم کامل خوب خوب شد یا با چای سیاه بزن پنبه بکش روی چشمش اروم

تصویر

سه چهار روز هست بعد خوب میشه

شیر خودت بریز تو چشمش همه بچه ها دارن

ببر دکتر قطره میده خوب میشه

حتما ببر دکتر قطره میده

اخ اخ ببر دکتر بچه رو زود

ببردکتر

شیرتو بریز تو چشمش

سوال های مرتبط