۸ پاسخ

سرهمی زخیم که زیپ داره و بچه رو کامل میپوشونه هم باید برای بیرون بخریم

نی نی منم زمستونیه
قنداق و پتو باید بگیریم برای جابه جا کردن موقع بیرون رفتن باید زیر دکمه تن کنیم روش یک لباس زخیم تر و شلوار زخیم

منم دی ماه ب دنیا میاد
قنداق فرنگی حتما میخاد از اون ضخیم هاش
من سردخترم گرفته بودم دیگه همونا رو استفاده میکنم
یه سرهمی بافت میخان
کلاه بافت
لباسای گرم

😍منم تو دلیم دی ماهیه

مال من آذر🥹🥹🥹بچم تو سرما دنیا میاد

من هفته شماهم دی ب دنیا میاد 😍
لباس های گرم یکم بیشتر میگیرم

برا منم انشالله دی به دنیا میاد باید لباس مخمل و زخیم رو سایز کوچیک بگیریم

به سلامتی ایشالا
شما کی سونوی قلب رفتین؟ من تو شروع ۶هفته سونوگرافی داحل مطب دکتر زنان نتونس ببینه گفت هفت هفته برو سونوگرافی بیرون

سوال های مرتبط

مامان اَرکان🩵✨ مامان اَرکان🩵✨ روزهای ابتدایی تولد