خانما چ علائمی داشتید فهمیدید باردارید

۷ پاسخ

سینه درد ، عقب افتادن پریودی و به شدت خسته همش خوابم میومد

دردسینه تکرر ادرار حساس ب بو دردپریودی ام داشتم

منم علاعم پریودیو داشتم

یه روز تاخیر داشتم و سر درد های شدید میشدم

من همش احساس خستگی دارم

من فقط علائم پریودیم کمتر شده بود و یه دو روز قبل از پریودیم از تخت که بلند شدم یکم حالت تهوع داشتم شک کردم یه روز بعد تاخیر مثبت شد

درد سینه شدید و حالت تهوع و عقب افتادن پریود

سوال های مرتبط

مامان حسن🧒🏻حسين👶🏻 مامان حسن🧒🏻حسين👶🏻 هفته هجدهم بارداری
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته چهاردهم بارداری