من سر بچه اولم ۳۸ هفته سونو ۱۵۰۰ نوشته بود اون موقع گفت خیلی کمه ولی من که چهل هفته زایمان کردم ۳۲۵۰ بود ناباورانه😍اصلا نترس تو سنو که معلوم نمیشه نگران نباش منتظر سوپرایز از طرف نینیت بمون❤️
فک میکنم باید ۲/۴۰۰یا۵۰۰اینا باشه.اشکال نداره جبرانش کن عزیزم
نه نرماله
فکر کنم کمه، چون اکثرا 200 الی 300 گرم وزن اصلی بچه کمتر از سونو هستش ب دنیا بیاد
گفت کی زایمان کنی؟
من ۳۴ هفته و ۲ روز رفتم سونو ۲کیلو و ۱۵۰ بود
کمه یکم
فقط حلیم و کله پاچه بخور
اره عزیز دکتر چ گفت؟
منم ۳۴ و ۳ روز ۲۱۸۰ اینا بود
پودر لیدی میل میگن وزن میده اگ دیابت نداری بگیر روزی ۲ بار بخور
من تو ی برنامه دیدم ۲۵۹۵ نرماله تو هفته شما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.