وزن بچم 35هفته 2170بود خیلی کمه؟

۱۰ پاسخ

من سر بچه اولم ۳۸ هفته سونو ۱۵۰۰ نوشته بود اون موقع گفت خیلی کمه ولی من که چهل هفته زایمان کردم ۳۲۵۰ بود ناباورانه😍اصلا نترس تو سنو که معلوم نمیشه نگران نباش منتظر سوپرایز از طرف نی‌نیت بمون❤️

فک میکنم باید ۲/۴۰۰یا۵۰۰اینا باشه.اشکال نداره جبرانش کن عزیزم

نه نرماله

فکر کنم کمه، چون اکثرا 200 الی 300 گرم وزن اصلی بچه کمتر از سونو هستش ب دنیا بیاد

گفت کی زایمان کنی؟

من ۳۴ هفته و ۲ روز رفتم سونو ۲کیلو و ۱۵۰ بود

کمه یکم
فقط حلیم و کله پاچه بخور

اره عزیز دکتر چ گفت؟

منم ۳۴ و ۳ روز ۲۱۸۰ اینا بود
پودر لیدی میل میگن وزن میده اگ دیابت نداری بگیر روزی ۲ بار بخور

من تو ی برنامه دیدم ۲۵۹۵ نرماله تو هفته شما

سوال های مرتبط

مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین 🩷 مامان ماهلین 🩷 ۱۴ ماهگی
مامان الوین مامان الوین ۴ ماهگی