وزن بچه تو 35هفته 2170بود چیکار کنم بالا بره
خیلی کمه؟ 🥲🥲

۷ پاسخ

اگه قند نداری بستنی بخور
پروتئین کباب حبوبات اینا به بچه وزن میده

منم ۳۵ هفته ۲۲۰۰ بود دکتر گف کمه
من ۳۵ هفتم وزن بچه ۳۳ هفته و خورده اییه
گفت شیر بخور
شیر برنج شعله زرد حلوا شیرینی های مقوی بخور خوب میشه

لیدی میل بخور روزی دوبار هربار دو پیمانه

لیدی میل بخور
حلیم،بستنی،آبگوشت،عدسی،

استرس وزن خیلی بده ولی برامنم مثل شما وزنش کمه دکترم گفت خوبههه البته من خودمم لاغرم

عزیزم برای کی تاریخ زایمان بهتون دادن؟

کله پاچه هم خوبه ماهی دوبار اب شو بخور

سوال های مرتبط

مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی🤍 مامان تو دلی🤍 ۶ ماهگی
مامان ماهلین 🩷 مامان ماهلین 🩷 ۱۴ ماهگی