منم ی چند ساعتی میزارم سرش باشه
کلاه نازک...
جوراب نه
نهبابا
ن گلاه ن جوراب
از اول نکردم
اره ی چند دقیقه باید داشته باشه تا خشک میشه
نه من نمیزارم انقد هوا گرمی تا میارم بیرون سریع موهاش خشک میشه خونه ام گرمه
من از از یه ماهگی به بعد اصلا کلاه وجوراب نپوشوندم
نه عزیزم
من از وقتی بدنیا اومده اصلا کلاه نذاشتم سرش حتی وقتی از حموم میومد نه کلا نه جوراب نپوشوندم
نه عزیزم
من سرش نمیکنم با سشوار خودش خشک میکنم سرشو
آره عزیزم من سرش میکنم
من که سرش میکتم نیم ساعتی از ریسکش میترسم به قول مامانم بچه به فوت بنده زود سرما میخورع
بله حتما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.