مامانا برای زایمان طبیعی هم یک شب نگه میدارن بیمارستان؟

۷ پاسخ

بستگی داره چندساعت طول بکشه زایمان کنی که به شب بخوری یانه

۲۴ ساعت

فک نکنم حالت خوب باشه زود مرخص میشی

فکر کنم بستگی به خود شما داره
چون من خودم تب کردم و فشارم بالا رفت بعد زایمان ۲ روز بستری بودم ولی بچه ام بعد ۲۴ ساعت مرخص شد

بله عزیزم. ۲۴ ساعت باید از تولد بچه بگذره تا ترخیصش کنن

من ساعت ۱۲ ظهر بستری شدم ۲نیم شب زایمان کردم ساعت ۱۱ ظهر مرخص شدم

اره، من ۴رفتم بیمارستان تا ۶ زایمان کردم، ۷ شیفت عوض شد منم حالم خوب بود ولی گفتن باید بمونی. فرداشم اومدن چکاپ بچه و قطره و این چیزاشو دادن و شوهرم کارای شناسنامه رو کرد، ساعت ۱۱ مرخص شدم.

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وپنجم بارداری