کیا دو ساله اقدامن اما باردار نشدن ؟🥹

۱۶ پاسخ

من بعد ۶سال اقدام چند روز پیش فهمیدم باردارم عزیزم توکلت به خدا باشه

انتظار خیلی بده 🥹🥹

منم ۱سالو نیمہ

من ده ساله منتظرم اما هیچوقت نشد😔

منم نزدیکه دوساله اقدام دارم بی بی زدم مثبت بود ولی بازم باید متمعا باشم دعا کنید برام

من ۵ سال اقدام داشتم دوبار باردارشدم ولی متسفانه سقط شدن

منم کم کم میشه دوسال ☹️

من ۳ سال

من نزدیک یک سال نیم

خیلی سخته طولانی مدت تو اقدام باشه از خدا میخوام دامن همتون سبز شه این ماه با خبر خوش بیاین

من دوساله اقدامم

منم بعد دوسال این ماه حامله شدم بدون مصرف هیچ دارویی فقط شوهرم اردیبهشت آزمایش داد هیچ مشکلی نداشت ی نفر قرص خارخاسک معرفی کرد خورد این ماه نتیجه دیدم البته عفونت ادراری هم داشتم ۵تاانتی بیوتیک زدم ماه قبل

من دوسالو نیم

من یکسال

من نزدیک دو سال

من نزدیک دو ساله

سوال های مرتبط

مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اینده👶🏻 مامان اینده👶🏻 قصد بارداری