۱۴ پاسخ

مال من بعد زایمان شل و اویزون شد

پروتز کن فقط

خوب میشه برمیگرده

حالا برای من خیلی بزرگ شده قبل بارداری دوستشون داشتم خیلی خوش فرم و قشنگ بودن موقع بارگذاری ام بزرگ شده بود اما سفت و قشنگ الان بزرگه و شل اصلا دوسش ندارم باز کوچیکه باشه آدم سوتین می‌کنه درست میشه من حتما تو اولین فرصت عمل میکنم البته قصد داریم یه بچه دیگه بیاریم انشاالله هر موقع اوضاعمون بهتر شد اول سعی میکنم ورزش کنم یه کم بهتر بشه ولی بعدش حتما عملش میکنم

حالا من ۹۵
متنفرم دوست دارم عمل کنم ولی پولش نیست😕

من دوتا بچا هامو یک ماه شیر دادم بعد شیرخشک
شوهرم میگفت خودم واجب تر از بچه هام خخخخ
همینجوری رو فرم موندن و اصلا تکون نخوردن

من می‌خوام برم کوچیک کنم

مهم شوهرته که باید دوست داشته باشه خودت زیاد مهم نیستی😂😂😂

وای چه عجیب چرا بعد شیردهی ناپدید شده باید بزرگتر بشه که

منم سینه هام کوچیکه شوهرم میگه خوبه گوگولی ان😂😂

ببخشید اینقدر رک میکنم ولی یاد دورانم افتادم 😂
مال منم خیلی کوچیک بود اوایل حتی موقعی ک ما باهم دوس بودیم ک خیلیی خودش الان میگه از بس اینارو ورز دادم اینقدر بزرگ شدن الان بس ک اینارو فشار میده

دقیقا منم خیلی خیلی کوچیکه حتی بگم وجود نداره مثلا سوتین 65 بزرگه برام قبلا بهتر بود ولی بعد شیردهی کلا رفت سرشو ولی یادگاری گذاشت مثله جوش

چرا خجالت آخه
منم کوچیکن شوهرم میگه اندازه تو مشتمه🤣🤣برا خودم ساختن

خوشبحالت

سوال های مرتبط