پودر کیدی لاکت برای اسهال خوبه

تصویر
۲ پاسخ

اره روزی یه باربده تاوقتی که خوب بشه ودرکنارش ماست پروبیوتیک هم خوب هست وغذای بدون روغن و سیب زمینی آبپزهم خوبه

اره عالیه بریز تو ماست با کته بده بخوره

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۷ ماهگی