۹ پاسخ

پسر من غذا میخوره بعدش باید شیر بخوره هنوز شیر خوردنش بیشتر شده

من هر دوساعت و نیم نیلارو شیر میدم. شیر رو که خورد یک الی یک ساعت و نیم بعد غذا رو میدم‌ حالا یا صبحانه. مثلا ۷ صبح شیر میخوره ۸ونیم صبحانه میدم ۹ونیم وعده بعدی شیرش

بین وعده های شیر بهش غذا میدم
میخوره
شیرخوردنش کم نشده
غذا هم میخوره
حداقل یکساعت فاصله می‌زارم بین وعده هاش

داری درست میدی. کم‌کم عادت می‌کنه میخوره. کم کمم دستت میاد چیا دوست داره و میخوره. تو درست کن و بده خودش درست میشه

دختر من غذا براش درست میکنم درست نمیخوره عق میزنه
غذای خودمون بهش میدم یکم چنان با لذت میخوره
یا صدا میده ک بهش غذا بدیم‌

دختر منم خوب نمیخورد از دکترش پرسیدم گفت بین وعده غذا و شیر 2 تا 3 ساعت فاصله باشه تا غذا بخوره چون منم غذا ب خاطر وزن کمش میدم
الان از صب فقط 4 قاشق فرنی خورده همین.

عزیزم اوایل که میخواستم غذا بدم صبح ها که بیدار میشد بهش فرنی میدادم گشنه ش بود می‌خورد
ولی همیشه یکم بعد از غذا دوست داشت شیر هم بخوره که بهش میدادم
ساعتای ۱ یا ۲ هم ناهار واسش آماده میکنم میدم
سر شب هم شام میدم بهش
اوایل که هم سن دختر شما بود شیر کم نکردم
الان خودش بیشتر غذا میخوره شیر کمتر

شیر اصلا کم نمیشه زیادتر میشه اتفاقا

بچه ها همینن اداهاشون زیاده 😀 دختر منم ی مدت اینجوری شد تا اینکه دندون درآورد فهمیدم کم اشتهاییش برا دندون بوده

سوال های مرتبط