۸ پاسخ

اهن و دی میخورم فعلا

قرص آهن میخورم فقط

مولتی ویتامین همراه با اد۱۰۰۰
زینک وبیوتین
اهن ویتامین سی

مکملای خودم ایناست بعلاوه ففول

تصویر

برای دختر اهن فروفورت دقیقا قبل ناهار یه ساعت مونده ب ناهار که چیزی ندم بهش میدم
مولتی هم همون موقع اهن میدم مشکلی باهم ندارن و
به خاطر قد دخترم کمه اد هم میدم حالا یا صبح یا عصر هذموقع یادم بیاد🫣😂 تعوزینک هیچ وقت دقیق نمیدم یا بعد غذا میدم یا قبل غذا که اثن فقط باید ظهر قبل ناهار باش پنج سیسی
و مولتی هم پدیا بست

خودمون یا بچه؟؟

براخودم؟؟

برا خودمون یا بچه ؟

سوال های مرتبط

مامان باقلوا مامان باقلوا ۱ سالگی