دارم میرم بیمارستان بچه ها دعا کنین بستری شم

۶ پاسخ

توام برا ما دعا کن😘

ان شاءالله که زایمان راحتی داشته باشی نی نی رو سلامت بغل بگیری

بسلامت عزیزم حالتو درک میکنم انشالله خبر بدنیااومدن نی نی رو بیای بدی

انشالله به سلامتی درد داری؟

برات آیت الکرسی میخونم عزیزم
انشالله هرچی خیر و صلاحته همون بشه

انشاالله عزیزم
صحیح و سالم بغل بگیری نینیتو

سوال های مرتبط