۵ پاسخ

عزیزدلم چراشوک واردمیکنی به خودت رعایت کن

منم باردار بودم هم هفته های تو بودم بلند داد زدم چند بار خیلی عصبی بودم زیر شکمم حباب های درشت میترکید گفتم سقط میشه بچم اما شکر خدا صحيح و سالم به دنیا اومد

استراحت کن اشکال نداره

عزیزم رعایت کن الان بارداری

خب چرا داد کشیدی

سوال های مرتبط

مامان دنیز.آراز مامان دنیز.آراز روزهای ابتدایی تولد