۲۲ پاسخ

نه کجاش کوچیکه خوبه که

نه قشنگم نیست
من داخل یک هفته از ماه پنجم مونده شکمم ی زره از شما بزرگ تره
بعد نگران نباش وزن گیری جنین ربطی به شکم و وزن مادر نداره

من که دارم‌شش تموم میکنم میرم تو هفت تازه اینقدر شده اصلا معلوم نمیشه

تصویر

اره واقعا سخته کلا هم

استرس نداشته باش ایشاالله همه چی خوبه

برا من الان اینقده🤣

مال منم همینقدره.کسی متوجه نمیشه باردارم

خوبه گلم

خوبه.

نه کوچیک نیست
من اواخر هفته ۱۱ هستم، به قدری بزرگ شده شکمم، حالم بد میشه وقتی نگاه میکنم، خدا می‌دونه تا آخر قراره بترکه

من ۶ماهمه شکمم الان اینقدره تازه کوچکترم میشه🤣

منم صبرکردم تاچهارشنبه برم دکترم بنویسه انومالی

نه خوبه کجاش کوچیکه هنوز کوچیکه ۱۷ هفته هستی در اصل ۱۸ نیستی شکمت خوبه نترس چنان بزرگ میشه که نگو

جنسیتش میدونی؟

نبابا مال منم کمه

منم اومدم تو چهار ماه هیچکس نمی‌فهمه حاملم قدم بلنده لاغر بودم لاغر تر هم شدم شکم اصلا ندارم

الآنم ب نظرخودم شکمم زیاد بزرگ نیس😂

شکم منم کوچیک شده اخه چرا پس ادم نگران میشه انگارنه انگار حاملم

منم ندارم زیاد کوچیکه ..میگن از هفته 20 معلوم میشه بیشتر

ن خوبه

نه خوبه منم همین جوری بودم تو هفته شما

من شیشم و تموم کردم رفتم هفت اصلا معلوم نیست لاغرم نبودم
بچه ۷ به بعد وزن میگیره و خودشو نشون میده

سوال های مرتبط

مامان آنیا  و آریا مامان آنیا و آریا هفته سی‌ودوم بارداری