خوشبحاااالتتتتت مشخصه اضافه وزن نگرفتی
نه خواهر منم بیست هفته امهمینقده شکمم
خوشبحالت من همینم ندارم
عزیزم پهلوداری خوش به حالت .شکم من خیلی بزرگ شده
واییی بچه الان کجاست😃😃😃
ن جنین همون ی زره برامدگی هست ک زیر شکمت داری
اووخی من شکم داشتم از قبل هفته تو شکمم بزرگ بود خیلی
نه ولی پهلوهات داره ترک میخوره چرب کن حتما
نه خوبه
نه بابا خوبه
اندازه شکم تو هر شخص فرق میکنه .
نه خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.