خانوما با توجه به هفته ی من شکمم زیادی کوچیک نیست؟

تصویر
۱۱ پاسخ

خوشبحاااالتتتتت مشخصه اضافه وزن نگرفتی

نه خواهر منم بیست هفته ام‌همینقده شکمم

خوشبحالت من همینم ندارم

عزیزم پهلوداری خوش به حالت .شکم من خیلی بزرگ شده

واییی بچه الان کجاست😃😃😃

ن جنین همون ی زره برامدگی هست ک زیر شکمت داری

اووخی من شکم داشتم از قبل هفته تو شکمم بزرگ بود خیلی

نه ولی پهلوهات داره ترک میخوره چرب کن حتما

نه خوبه

نه بابا خوبه
اندازه شکم تو هر شخص فرق میکنه .

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان اریا و ایرانا مامان اریا و ایرانا هفته سی‌ام بارداری
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نامی کوچولو🩵👼🏻 مامان نامی کوچولو🩵👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🩵👼🏻🩵 مامان 🩵👼🏻🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان ۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان هیرا🩵👶 مامان هیرا🩵👶 روزهای ابتدایی تولد