ن خوبه هی بگزره بزرگتر میشه ماهم همینجوری بودیم
منم اینجوری هستم
شکمتو نمیدونم....پیرسینگ خطر نداره
خوبه چه اندامت قشنگه😍😍😍😍
ن خوبه من از ماه هفت شکم در آوردم طوری که بادوستام بیرون میرفتیم یا میومدن خونه متوجه بارداریم نشد حالا که شکم در آوردم هم فعلا بهاشون رفت آمد ندارم گفتم عید یا موقع زایمان همشون غافلگیر کنم
منم همین اندازه ست تقریبا یکم کوچیک تر😍 😍
ببخشید ولی به نظرم اون پریسینگ رو در بیار،شکمت بزرگتر بشه شاید اذیتت کنه
بچت دختره یا پسره ؟؟
اخی چقد گوگولیه شکمت🥺
منم همینقدرم 😁😁
نه خوبه از این به بعد هی بزرگ میشه 😁
ن خوبه تو ماه هفتم شکم در میاد من تخت تخت بودم تازه شکم در اوردم
قربون اون نگین نی نی خوشگل تر کرده
کاش منم شکمم کم گنده بشه
من شکمم از اول یهو باد کرد بعد رفت تو پهلوهام
ولی هنوزم شکمم بزرگتره
از توهم که مناسبه سن بارداریته 🥰
نه اندازه شکم الان منه
نه درست مثل منه حالا شکم داشتم از قبل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.