منم با اینکه زایمان دومم بوذ همبن بودم
منم همینم😫
منم همین قدره عزیزم
20هفته ای
وزن بچه ات چقدر هست انومالی رفتی
وای چقدر کوچیکه من ماشاالله بزرگه نمیتونم راه برم پنگوئن راه میرم😥😥
وای شکم منم همین طوری هس فک میکنم خیلی کوچیکه
من الان شکمم انقدیه
منم همینقدره
بسته به ژنتیکه گلم خوبه از من خیلی بزرگ تر بود بدم میاد خفگیم میکنه اینجوری احساس سبکی میکنی خوبه
منم شکم ندارم
ن عزیزم عالیه
کم کم بزرگ میشه از ماع ۶یا ۷
نه خوبه
منم همینه🫢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.