سلامممم
21ام موعدمه،کی بتا بدم؟

تصویر
۱۷ پاسخ

سلام دوستان ...امروز وارد هفته ی هفتم شدم دو روزه حالت تهوع دارم چیکار کنم
قرص b6بخورم؟؟

مبارکت باشه عزیزم برا منم دعا کن

اخرین پریودت چندم بوده؟دوره هات چند روزست؟

امروز هم میتونی
ولی چقدر زود نشون داده
بزار موعدت رگذر بعد بده

مبارکه عزیزم🥰
برای منم دعا کن لطفا🥲

بزار یه هفته از موعد بگذره که بتات بالا بره
پایین باشه باز میگن آزمایش بده

مبارکه

مبارکت باشه خدا برات نکهش داره

ای جانم مبارکه خدایا پس کی منم میتونم مثبت شدنمو ببینم و خدا واسم نکهش داره برام دعا کن

همون روز بتا بده

مبارکه گلم

صبر کن موعدت بگذره نیاز ب تکرار نداشته باشه مبارکه

یعنی به وقت پریودت مونده بیبی زدی نشون داده

مبارکه همی الان برو ازمایش

همون ۲۱ ام

دو روز دیگه برو

مثبته مبارک باشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان قندون مامان قندون هفته چهارم بارداری