۱۱ پاسخ

دندون گیر که توش آب هست بزار فیریزر یخ بزنه بعد بده کلا چیزای خنک تسکین دهنده

....

تصویر

....

تصویر

دندانگیر از اونا که مایع داره توش بزاری فریزر سرد شه بدی بهش سر میکنه لثشو
مسواک انگشتی رو لثش بکش
ژل تسکین دهنده لثه بخر

دندون گیر
اگه بهش میوه میدی بزار تو پستونک میوه خوری بزار فریزر کمی سرد بشه بده بخوره

دندانگیر بهش بدم
خودت هم مسواک انگشتی بگیر و روی لثه اشرو ماساژ بده

لثه گیر اگه استفاده کنه .پسرا من نرم بود دوستنداشتن .
اگه بی قراری کرد یکم سیتریزین رو انگشتت بزن بکش روی لثه هاش .
اجسام سردم خوبه بی حس میکنه

لثه گیر بگیر

دکتر به یکی از آشنایان گفته بود گاز استریل رو خیس کن بزار تو فریزر یخ بزنه، بعد بده دستش بکنه دهنش‌بکشه رو‌لثه

ای جونم ماشاالله 😍پسر منم جدیدا همینجوری میکنه

دندان گیر از داروخانه بگیر براش

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۶ ماهگی