همه میگن این ماه ۶ دیر میگذره منی وارد ۶ نشدم هنو🥲

۱۶ پاسخ

راست میگن واقعا من هی چک میکنم ببینم کی تموم نمیشه
نمیشههههه لامصب

برا من ماه ۴ خیلی دیر گذشت ولی ماه ۵ زود گذشته و اخر هفته میرم تو ۶ انشالله
باز ببینم ۶ چجوری میگذره🥰😂

منم سره ماه تموم میشه ۶ ماه میرم ۷

تموم نمیشه که نمیشه

اخ گفتیییییی

ماه ۵خیلی خوب بود زود گزشت

اوف نگم برات یک سال توش گیر کرده بودم مثل فروردین😑تازه امروز ربتم تو۷

من دو هفته دیگه دارم

واسه من ماه ۶ تو جنگ و عید بود مثل باد گذشت😂😂😂

برامنم ماه ۶خیلی دیررگذشت

۵ برای من دیرذست ولی شیش مثل اینکه داره زودتر میگذره

منم فردا شیشم تموم میشه اندازه دوماه گذشت

و منی که مثل خودت ۶ماهه که توی ۵ماهم😂

ن برای من فقد سه ماه اول سخت گذش

اتفاقا واسه من خیلی سریع داره میگذره ماه شش

بستگی ب شرایطمون داره فدات برا بعضیا سخت گذشته سعی کنیم خودمونو مشغول کنیم میگذره بالاخره همون ۳۰روزه اینم میگذره

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان قهرمان کوچولو مامان قهرمان کوچولو ۴ ماهگی