خانما من رفتم‌ سونو اب دور جنین۲۵هست خطرناکه ؟؟؟

۲ پاسخ

خیلی وحشتناک نیست
ولی بالاست
رنج نرمال 10 تا 20
دکترت نشون دادی سونوتو

یکم زیاده ، عصری برو‌ پیش دکترت عزیزم ببین نظر اون چیه

سوال های مرتبط