اگر اب دور‌جنین زیاد باشه زایمان میکنن تو هفته من؟

۴ پاسخ

چند هس ؟ من ۲۰ بود دکتر فقط گف رابطه نداشته باش و رعایت کن ی وقت زودتز پاره نشه

من‌ که ۲۰‌بود دکترم چیزی نگفت‌

همش الکیه من اب دور بچه ۳۹بود خیلی زیاد بود ولی تا ۴۱هفته دنیا نیومد رفتم بستری شدم

دیگه بالاخره باید زایمات کنی هفته ت خوبه ولی بستگی داره چقدر زیاد باشه

سوال های مرتبط

مامان 🩵👶🏻Alisan مامان 🩵👶🏻Alisan ۷ ماهگی