چند هس ؟ من ۲۰ بود دکتر فقط گف رابطه نداشته باش و رعایت کن ی وقت زودتز پاره نشه
من که ۲۰بود دکترم چیزی نگفت
همش الکیه من اب دور بچه ۳۹بود خیلی زیاد بود ولی تا ۴۱هفته دنیا نیومد رفتم بستری شدم
دیگه بالاخره باید زایمات کنی هفته ت خوبه ولی بستگی داره چقدر زیاد باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.