مامانا اب دورجنين زياد باشه چي ميشه؟ ز

۴ پاسخ

آب دور جنین که زیاد باشه یکم احتمال پاره شدن کیسه آب می‌ره بالاتر البته نه اینکه حتما بترکه فقط احتماله و اینکه چون بچه آزادتره احتمالا پیچیدن بند ناف هم یکم می‌ره بالاتر.
خیلیا هستن آب دور جنینشون زیاده و اتفاق خاصی هم تا آخر بارداری براشون نمیوفته فقط اینکه دیگه احتیاط شرط عقله.
اگر آب دور جنینتون زیاده فقط سعی کنین مصرف قند و آبو یکم کمتر کنید

دیابت نداری؟

عزیزم مصرف شیرینی و قندت رو کم کن درست میشه

کیسه زود میترکه

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵👶🏻Alisan مامان 🩵👶🏻Alisan ۷ ماهگی
مامان فندق من مامان فندق من روزهای ابتدایی تولد