۱۰ پاسخ

سرم زدن
خودن مایعات
خوردن چیزای ابکی .
خوردن اب زیاد .
خوردن میوه
قند و شیرینی اگه دیبات نداری

مایعات فراوان

هندونه عالیه ولی نه زیاده روی هر روز ی قاچ ازش نهایت دوتا چون زیادم بخوری دفع آب بیشتر میشه

آب زیاد بخور

مایعات طبیعی عالی مال من 5 بود رسوندم به 9

آب زیاد بخور فکر کنم میوه هم تاثیر داره

من از صبح تا شب ی عالمه اب میخوردم ی بطری شیر دلستر چیزای شیرین مثل شکلات نانی و اب میوه اب هندونه بعضی موقع ها خداروشکر از هفته 17 گفت کمه 27 هفته رفتم گفت نرمال خوبه خداروشکر

هندونه و دلستر بخور

من مايعات زياد مصرف كردم 2هفته از 8 شد 11

از صبح تا شب یه عاالمههه آب بخور

سوال های مرتبط

مامان یسنا و نیکان مامان یسنا و نیکان روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵👶🏻Alisan مامان 🩵👶🏻Alisan ۷ ماهگی
مامان فندق من مامان فندق من روزهای ابتدایی تولد