من دیروز سونو بودم ۳۱ هفته وزن بچم ۱۴۰۰ بود تا ۳۹ یا ۴۰ هفته به ۳ کیلو میرسه؟

۶ پاسخ

نگران وزن بچه نباشید دکتر من گفت حتی ریز هم بدنیا بیاد جای نگرانی نیست بعدا وزن میگیره

من امروز سونو بودم ۳۰ هفته و یک روز وزن بچه گفت ۱۸۰۰

منم دیروز سونو بودم ۳۱هفته و ۲روز گفت ۱/۵۷۰هست

من شنیدم ماه آخر یک کیلو اضافه میشه به وزن جنین

آره ان شاالله جنین من هفته ی 300گرم تقریبا رشد میکنه

تغذیه ات خوب باشه اره

سوال های مرتبط