بله
دیروز ماما به من گفت همه برش میخورن و بهتره که بخورن تا اینکه خودش پاره بشه
چون وقتی برش بزنن خیلی تمیز و خوب میتونن بدوزن ولی پاره بشه بخیه های بد میخوره و زیباییش از بین میره
بنطدم بستگی ب بدنت و وزن بچه داره من خواهرم سه تا طبیعی آورده بدون بخیه وزن بچه هاش کم بود
دختر عموم دوتا پسر داره برای هیچکدوم برش نخورده
کمتر پیش میاد برش نخوری
اگه ماساژ پرینه بدی ورزش کنی شایدکمتر برش بخوری
نه ولی خیلی کم پیش میاد فکر کنم
نه عزیزم
اره اما زایمان دوم به بعد کمتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.