۱۰ تا بزار بسه
می چنتایی گذاشتم ۱۰ ۱۲ تا فک کنم
مگه میری چتر پهن کنی تو بیمارستان؟چ خبره ۲۰ تا
من ۱۰تا گذاشتم
تاریخ زایمان رو مشخص کردن؟
من سایز یک 20تاگذاشتم.زیادم میاد
سرپسراولم ک صبح زایمان کردم عصرمرخص شدم گمونم 3تاکلا پوشک تواین تایم استفاده شد
عزییییزم چیز دیـــــــگه ای نمونـــــــده 😍🥹به ســـــــلامتی بغـلش کنــــی🩷🎀✨️
فکرمیکنم ۱۰ تا کافی باشه.
ی بسته کوچیک ۱۰ تایی بگیر جدا بذار
من نه تا گذاشتم
من ی بسته سایز 0 گذاشتم .
۵ تام سایز 1
من ده تا دونه گذاشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.