۱۱ پاسخ

۱۰ تا بزار بسه

می چنتایی گذاشتم ۱۰ ۱۲ تا فک کنم

مگه میری چتر پهن کنی تو بیمارستان؟چ خبره ۲۰ تا

من ۱۰تا گذاشتم

تاریخ زایمان رو مشخص کردن؟

من سایز یک 20تاگذاشتم.زیادم میاد
سرپسراولم ک صبح زایمان کردم عصرمرخص شدم گمونم 3تاکلا پوشک تواین تایم استفاده شد

عزییییزم چیز دیـــــــگه ای نمونـــــــده 😍🥹به ســـــــلامتی بغـلش کنــــی🩷🎀✨️
فکرمیکنم ۱۰ تا کافی باشه.‌‌

ی بسته کوچیک ۱۰ تایی بگیر جدا بذار

من نه تا گذاشتم

من ی بسته سایز 0 گذاشتم .
۵ تام سایز 1

من ده تا دونه گذاشتم

سوال های مرتبط