۳ پاسخ

ب هرحال نگران کننده نیست .انشالا ک خوب میشه ..البته ی جراح خوب باید ببرید ..افتادگی پلکم پیدا نمیکنه خیالتون راحت ..

اغلب مادرزادی هست با جراحی میشه برداشت ..گاهی هم میتونه تو بعضی از موارد برگرده..میتونه از ضربه هم باشه

پسرتون ی کیست اپیدرمال خوش خیم داره

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهام🩷🩵 مامان دوقلوهام🩷🩵 ۲ سالگی
مامان 🧸السا😘 مامان 🧸السا😘 ۳ سالگی
مامان رادین مامان رادین ۲ سالگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۲ سالگی