ب هرحال نگران کننده نیست .انشالا ک خوب میشه ..البته ی جراح خوب باید ببرید ..افتادگی پلکم پیدا نمیکنه خیالتون راحت ..
اغلب مادرزادی هست با جراحی میشه برداشت ..گاهی هم میتونه تو بعضی از موارد برگرده..میتونه از ضربه هم باشه
پسرتون ی کیست اپیدرمال خوش خیم داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.