۴ پاسخ

عزیزم ناشتا بردی واسه آزمایش؟ دکتر واسه پسر منم نوشته آزمایشگاه گفت ناشتایی نمیخاد

تازگیا مریض نشده؟سرمانخورده؟لنفوسیتش قرمزه احتمال التهاب داره بدنش
بقیه چیزا اوکیه

همه چیزش اوکیه

خداروشکر عزیزم همه چی نرمال هستش

سوال های مرتبط

مامان مامان دختری مامان مامان دختری ۳ سالگی
مامان دوقلوهام🩷🩵 مامان دوقلوهام🩷🩵 ۲ سالگی
مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 هفته پنجم بارداری