۵ پاسخ

فک کنم ب مایبیبی حساسیت داده پسز من اینجوری شد روغن حیوانی زدم

واسه گرمی هواست
پماد بتازونیت بزن خوب میشه

عزیزم حساسیت ب پوشکه

فکنم به پوشک حساسیت داده عوض کن مارک پوشکشو.
کالاندولا عالیه فوری خوب میکنه موقع شستن هم با اب گرم نشور میسوزه طفلی
با اب ولرم رو به خنک بشور عزیزم

آره با شامپو بچه بشور و کالاندولا بزن
یکی دوروزم زیاد پوشکش نکن تا زودتر خوب بشه
واسه اطمینان مارک پوشکشم عوض کن به احتمال زیاد حساسیت داره بهش

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان مامان مریم خانم مامان مامان مریم خانم ۱۲ ماهگی