بهترین زمان انتی کی هست که جنسیت احتمال بدن؟؟

۴ پاسخ

من ۱۲ و پنج روز رفتم از دستم عصبانی شد ک بچه اولته چرا میپرسی
دیگه نگفت😕😂
بستگی به سونوگرافت داره

ان تی نمگن بهترین زمانش ۱۶ هفته هس

دوازده هفته و سه روز احتمال دادن جای خوب بری خیلی بلد باشه میتونه حدس بزنه و دقیق باشه

۱۲ هفته و ۳ روز

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه💛😍 مامان جوجه💛😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان بلوبری💙🫐 مامان بلوبری💙🫐 هفته پانزدهم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی هفته شانزدهم بارداری
مامان ماهورا🩷 مامان ماهورا🩷 ۲ ماهگی
مامان ماه مامان ماه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسرا🩵🩵 مامان پسرا🩵🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری