به من گفتن ۷۰ ۸۰ درصد دختر انومالی گفت ۱۰۰ درصد پسر
من توی ان تی ۱۰۰ درصد گفت دختره اما ۱۵ هفته همینجوری یه سونو رفتم پیش همون دکتر و گفت پسره
بهش گفتم دکتر اون همه اطمینان و این جنسیت؟
گفت الان پسره
دمو دستگاهشم کامل نشونم داد😅
برای من انتی دختر
آنومالی پسر شد😂😂
مال من احتمال پسر داد همونم شد
برا من گفت احتمالا پسره قطعی نیس انومالی هم پسر شد
اره خیلی زیادپیش اومده و پیش میاد
برای من ان تی احتمال پسر داد
انومالی هم پسر بود
ولی برای بعضی ها اشتباه میشه
بیشتر دختر
اره واسه من گفتن پسره بعد سلفری دختر شد
آره من هرکیو دیدم اشتباه گفتن بهش
عزیزم انتی خیلی دقیق نیست
واسه من گفتن پسر تو سلفری مشخص شد دختره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.