اینجا کسی ۱۱ هفته انتی رفته بهش احتمال جنسیت هم بدن

۵ پاسخ

عزیزم بهترین زمان برای رفتن‌ به ان‌تی ۱۲هفته و ۳روزه

من ۱۲ هفته و ۲ روز رفتم هردو بارداریم احتمال داد و درست بود
ولی بهتره جای سونوی خیلی خوب بری ک ریسک نباشه
و ب کسی جنسیت رو نگی تا ۱۸ هفته و ۲ روز ک دوباره رفتی سونو

بله من يازده هفته و چهار روز رفتم
احتمال پسر داد و درست بود
بستگى داره دكترش چقدر حاذق باشه

آره من رفتم قطعی گفت انومالی هم همون شد

آره عزیزم من رفتم بهم احتمال دادن

سوال های مرتبط

مامان نخودی مامان نخودی هفته شانزدهم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری