عزیزم تشخیص داد جنسیت و؟؟منم فردا میخام برم ۱۱ هفته و ۴ روزه
۱۲ هفته برو
هانیه جان زیادنگران جنسیت نباش دوهفته صبرکنی جنسیتش صددرصدمشخص میشه یعنی هفته ۱۵اصلاتمرمزت روجنسیت نزار.من سرپسرم ۱۱هفته وپنج شش روزگفت احتمال پسربودنش زیاده وهمونطورم بودپسربودالبته اونموقع سونوگرافی عموی پسرم بودقشنگ دقت میکرد.ولی الان میبینم تاهفته دوازده وچندروزم میگن اعتمادنکنین
اره میشه دکتر منم اونطوز گفت
من رفتم دیروز احتمال پسر داد من ۱۱هفته و ۶ روز بود از نظر خودم انتی گف ۱۳هفته و یکروز
زوده، تا ۱۳هفته و ۶روز فرصت داری، دیرتر برو که یکم بزرگ تر باشه نینی
من ۱۲هفته و ۶ روز رفتم جنسیت هم گفت پسر
من رفتم بهم احتمالم نداد زود بود برام ۱۱ هفته ۳ روز رفتم
من ۱۳ هفته رفتم نتونستن احتمال بدن گفتن زوده ت میخوای ۱۱ هفته چهار روز میری مشخص بشه احتمالشو بگن
بستگی به پوزیشن بچه و تجربه سونوگرافیست داره
مم با اینکه اون سونو ک رفتم به همه احتمال میداد من ۱۲ هفته و ۴ روز رفتم گفت اصلا معلوم نیس و احتمال بهم نداد
اگه میخوای با احتمال زیاد درست بگه .۱۲ هفته و ۳ روز به بعد برو
برا من هفته پیش رفتم ۱۲هفته و۶ روز بودم تشخیص داد
بله احتمال میدن البته به مهارت دکترش بستگی داره
زوده شاید احتمال هم ندن.میگن باید از ۱۲ هفته و دو روز برین
آنتی 12هفته4روز بهترینشه
اگه دکتر تخصص کافی رو داشته باشه میگه آره ...🥰 حتما مثانت رو پر کن راحت تر تشخیص میده یک چیز شیرین هم بخور
زود نیست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.