خانما کیسه ابم پاره شد .خیلی میترسم

۲۳ پاسخ

ترس نداره اصلا بعد پاره شدن کیسه اب تا ۷ ساعت وقت داری با ارامش دوش بگیر وسایلتو جمع کن و برو ببمارستان عزیزم

چه ترسی... هفتت خوبه دیگه
من 34هفته کیسه ابم پاره شد

یه دوش بگیر موهاتو سریع خشک کن ارایش کن لباس خوشگل بپوش و ساکتو بردار برو بسلامت

من کیسه آبم که پاره شد بعد ۱۸ ساعت زایمان کردم

خوش به حالت به سلامتی گلم

نترس منم مث تو بودم فک کردم تابرسم یکی دوساعت بعددردمیکشمو نهایت میبرن سزارین😑😑نگووو سیزده ساعت بچه موند توشکمم بعدش تازه زایمان کردم هیچی نمیشه

اصلا نترس عزیزم ۱۲ساعت وقت داره اماده شو برو بیمارستان

نترررررس برو ک داری راحت میشی ایشالا من چندشله خاب نداره ازدرد پهلو واژن و لگن

ب سلامتی گلم😍🥹

عزیزم بسلامتی خوش قدم باشه ترس نداره نی نی قشنگمون داره میاد

بسلامتی زایمان کنی

دوش بگیر برو بیمارستان،دوش طولانی نه دوش فوری،در حد کار واجب فقط،بیشتر ۲،۳،ساعتم نمونی تو خونه دیگه باید بیمارستان باشی

نترس عالی امروز نی نی خوشگلت بغلته به سلامتی باشه

برا منم دعا کن🫠🥲

بسلامتی و خیر انشاالله نگران نباش سریع برو بیمارستان

اصلا استرس نداشته باش هفتت موقع زایمانه بسلامتی زایمان کنی

نترس .خدا باهاته .دعامون کن همه رو دعا کن ❣️🫶🏻تو قوی تر از اونی هستی که فکر میکنی ،یکم دیگه متوجه میشی چه شیر زنی هستی .راستی با هر درد قوی یه قدم به کوچولوت نزدیکتری …انشااله به سلامتی زایمان کنی

درد هم داری؟؟

انشالله به سلامتی زایمان کنی گلم...توکلت به خدا باشه

نترس عزیزم برو بیمارستان هفتت هم عالیه انشالله بسلامتی نینی بغل کنی.من 37هفته کیسه آبم پاره شد سزارین هم بودم

نگران نباش تا ۲ـ۳ساعت وقت هست خودتو برسون به دکتر

وای عزیزممم خوشبحالت ترس نداره برو انشالله به سلامتی زایمان کنی عزیزم منم دعا کن

ترس نداره ک عزیزم برو حمام دوش بگیر و خودتو برسون بیمارستان

سوال های مرتبط

آتی آتی قصد بارداری
مامان آنیا فرفری💜 مامان آنیا فرفری💜 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱۰ ماهگی
مامان آرتان مامان آرتان ۱۲ ماهگی
مامان حافظ💙 مامان حافظ💙 ۷ ماهگی