خانما کیسه آبم پاره شد چیکار کنم

۱۱ پاسخ

اگر رنگش سبز و قرمز و قهوه ای و بد بو هست دوش نگیر و سریع اورژانسی خودتو برسون بیمارستان
اگر بی رنگ و بی بو هست ی دوش ۲ ۳ دقیقه ای بگیرم وسایلتو بردار و برو
خدانگهدار خودتو نی نی باشه عزیزم❤

هیچی لوازم بچت رو وردار مستقیم برو زایشگاه

اصلا استرس نداشته باشا

اماده شو برو بیمارستان ان‌شاالله بسلامتی زایمان کنی دردم داری

برو بیمارستان عزیزم ساکتو ببند خودتو آماده کن دوش بگیر برو اصلا استرس نداشته باش

منم همین اتفاق برام افتاد
اصلا هول نشو
برو دوش بگیر ساکتم آماده کن
یه نوار بذار برو بیمارستان❤️

برو زایشگاه

۱۲ سالته شوخیه؟😐

برو بیمارستان سریع😐
ساک زایمان و سایلتم ببر

دوش بگیرم قلبم
و برو بیمارستان❤️

ی بد یا نوار بزار برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان آندیا مامان آندیا ۱۳ ماهگی
مامان آیسو🎀 مامان آیسو🎀 ۱ ماهگی
مامان 🩷🌸TABAN🌸  🩷 مامان 🩷🌸TABAN🌸 🩷 ۱ ماهگی
مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان اِلارا🥰🎀 مامان اِلارا🥰🎀 ۸ ماهگی
مامان آقا میران مامان آقا میران ۲ ماهگی
آتی آتی قصد بارداری