سلام مامانا کیسه ابم. پاره شد چیکار کنم

۱۳ پاسخ

اخه سوالیه....

برو بیمارستان به سلامتی زایمان کنی

بمون تو گهواره تا زایمان کنی🫡خب برو بیمارستان دختر پرسیدن داره آخه

پاشو برقص😐😐

دوش بگیر وسیله هاتو جمع کن برو بیمارستان
استرس نداشته باش
پد هم بزار چون ادامه داره آبریزش

خب برو بیمازستان دیگ
گهواره چیکار میکنی 😡

برو بیمارستان
هول نشو فقط

یه دوش سبک بگیر پد بذار برو بیمارستان
مامانم همیشه اینو میگفت

برو زیر دوش اب گرم اسکات بزن

زنگ دکترت بزن برو بیمارستان

برو بیمارستان

سریع برو بیمارستان

بروووووووو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان آرتان مامان آرتان ۱۲ ماهگی
مامان آندیا مامان آندیا ۱۳ ماهگی
مامان آیسو🎀 مامان آیسو🎀 ۱ ماهگی
مامان 🩷🌸TABAN🌸  🩷 مامان 🩷🌸TABAN🌸 🩷 ۱ ماهگی
مامان آنیا🩷 مامان آنیا🩷 ۱۱ ماهگی
مامان آقا میران مامان آقا میران ۲ ماهگی
آتی آتی قصد بارداری