۱۱ پاسخ

من چاق شدم
همه جای بدنم یه صدا میده و درد میکنه

درد کمر و جای بخیه و ترک های شکم و دفرمه شدن بدن کدومو بگم

من قبلاً افسردگی گرفتم البته دکتر نرفتم ولی خیلی حالم بد بود تمام احساسات افسردگی رو داشتم فقط با بیرون رفتن از خونه خوب شدم البته بچه نداشتم. الآنم به نظرم میشه سر شب به وقت خنک بچه رو بذار تو کالسکه برو بیرون برو پارک یا همون اطراف خونه یه پیاده روی کن یا اگر کسی رو داری بذار پیشش یه کلاس ورزشی برو خییییییلی تاثیر داره. تو خونه موندن آدم رو نابود میکنه

ببین اول اینکه تغییری که برات ایجاد شده بپذیر اولا تو مادر شدی پس این تغییرات خواه ناخواه ایجاد شده و این انتخاب تو بوده....دیدی پای آدم میشکنه دیگه مثل اولش نمیشه با اینکه جوش میخوره.اینم همینه پس دیگه بپذیر که مثل قبل نمیشی و خوب طبیعیه تو بدنتو دادی و یه بچه گوگولی الان تو بغلته😍هزاربار خدارو شکر کن که سالمه .دو اینکه ۹ ماه طول کشیده تو چاق شدی تا ۹ ماه هم فقط باید به فکر شیر دادن بچه و بزرگ کردنش باشی و به هیکلت اهمیت ندی بعد از اون آروم آروم شروع کنی به ورزش کردن هرچند الان هم برو پیاده روی و پارک که از حال افسردگی نجات پیدا کنی بعدم ببین وقتی هیچ کاری نداشته باشی که براش انگیزه داشته باشی معلومه اعصابت از یکنواختی شیر دادن و عوض کردن و خوابوندن بچه میریزه به هم .یه کار پیدا کن که بتونی در کنار بچه داری انجام بدی و تخلیه بشی چون اعصابت از این همه یکنواختی خورد میشه اما استرس زا نباشه کار. و نهایت اینکه تغییر را بپذیر و به داشته هات فکر کن و ازش لذت ببر نه اونایی که نداری

من دوستدارم سرمابزنم تودیوار🤣🤣
بخدا ازبس حرص میخورم حالا دیگ امروز خانوم سینما نمیگیره دارم دیوونه میشم

من بعد از زایمان دومم خیلی انرژیم رفته بالا از بیکاری بدم میاد ، احساس مسئولیت پذیری بیشتر میکنم چون باید به دو تا بچم برسم ، از بدنم بدم نمیاد چون قبل بارداری لاغر بودم الانو بیشتر میپسندم ولی اگر شکمم کوچیک بشه خیلی بهتره ،همسرم هم تفاوتی نکرده هر چی میخواست فرق کنه سر بچه اول بود😂😂😂

من خیلی زود رنج شدم
اما نه نسبت به همسرم، نسبت به اطرافیانم، اصلاً دلم نمی‌خواد ببینمشون و‌ اگه کسی یه کلمه در مورد دخترم صحبت کنه یا نظری بده بهش حرف می‌زنم
مثلاً بچه‌م داشت سکسه میکرد مادربزرگ همسرم گفت: بچه چشه چرا داره حق حق میکنه؟ منم گفتم داره سکسه میکنه، بچه ندیدید تا حالا؟!
بسیار حساس و پرخاشگر و‌ جنگی 😂

میگذره به حالت عادی برمیگردی بخاطر بارداری و زایمانه

منم دقیقا همینم

عالی انرژیم مثل قبل بارداریمه

منم مث توام اشکام زود ب زود میاد

سوال های مرتبط