۸ پاسخ

منم🥹💔

زایمان این طوری می‌کنه ذود رنجی خود آدمو اذیت می‌کنه منم به اندک حرف گریه مثل بارون میاد
در حالی بارداری هرکه چیزی می‌گفت انگار به من نگفته

سلام عزیز دلم منم زودرنجم بودم و هستم زودم گریه میکنم ولی بارداری شدید بود شوهرم خیلی اذیت شد خودمم زیاد اذیت شدم بعد زایمان زودی خوب شدم ،دیوونگیامم با بچه ریخت پایین 😂
تو به مرور خوب میشی
شیردهی هم ممکنه ادم عوض شه اخلاقش هورموناش بهم بریزه

بخاطر کم‌خونی
حتما قرص آهن بخور

همه اینجور شدیم
لعنت به هورمون

منم همینطور ..
اصن داغون آقا😂

اره بخاطر هورمون هست

منم🖐😭

سوال های مرتبط